Kaveripiiri

Kaveripiiri on outo paikka. Siellä on nettikiusaamista ja uhkailua. Miksi ei ole valvojaa?

Vastaus:

Onpa ikävää, että koet Kaveripiirin oudoksi paikaksi. Tiedän, että Kaveripiiriä valvotaan. Huonoon käytökseen kyllä puututaan. Valvojat eivät kuitenkaan ole koko ajan Kaveripiirissä. Siksi voi mennä jonkin aikaa, ennen kuin kiusaamiseen ja uhkailuun puututaan.

Kiusaaminen ja uhkailu ei ole Kaveiripiirissä sallittua. Jos sääntöjä ei uskota, joutuu palstalta pois.

Kaveripiiri

Voiko Kaveripiirin lopettaa, jos haluaa?

Vastaus:

Kaveripiiri on sivusto, jonka avulla voit löytää uusia kavereita ja pitää yhteyttä tuttuihin.

Kaveripiiristä voi lähteä pois, jos haluaa.

Jos haluat lähteä Kaveripiiristä, lähetä viesti Kaveripiirin tekijöille. Kaveripiirin etusivulla on linkki, josta pääset lähettämään viestin. Pääset kaveripiirin etusivulle tästä linkistä: www.kaveripiiri.fi