Kaveruus vaakalaudalla
Mun paras kaveri vihaa mua ja ei suostu kuuntelemaan mua. Mitä mun pitäisi tehdä, että mä saan kaverini takaisin. En halua olla riidoissa hänen kanssaan. Tällä hetkellä meidän kaveruus on vaakalaudalla.
Vastaus:
Onpa ikävä tilanne. Ystäväsi taitaa olla hieman pitkävihainen. Vai mitä luulet? Voisit antaa hänelle hieman aikaa. Luuletko, että hän voisi sitten suostua juttelemaan kanssasi?