Kehitysvammaisten sinkkuohjelma
Miksei ole sellaista kehitysvaimmaisten sinkkuohjelmaa televisiossa?
Vastaus:
Ehkä televisio-ohjelmien tekijät ajattelevat, ettei kehiytysvammaisten sinukkuohjelma saa riittävästi katsojia. Yleensä televisiossa esitetään ohjelmia, joilla on paljon katsojia.
Voit kysyä asiasta vaikka Yleltä. He ottavat mielellään ohjelmatoiveita vastaan.
Voit:
- Laittaa sähköpostia osoitteeseen ohjelmapalaute(at)yle.fi.
- Soittaa puhelimella numeroon 020 690 414. Puhelinpäivystys on avoinna maanantai-perjantai kello 10-12.
- Lähettää kirjepostia osoitteeseen: Ylen Ohjelmapalaute, PL 61, 00024 Yleisradio.