Kellonsiirto

Kellonsiirtoa, navetassa olevat elukat, ei tykkää kellonsiirrosta. Vai mitä tuumii Kerttu?

Vastaus:

Tähän asiaan en nyt osaa sanoa mitään. Millä tavalla navetan elikot häiriintyvät kellonsiirrosta?

Kellonsiirto

Mitä mieltä olet siitä?

Vastaus:

Minä olen sitä mieltä, että kellojen siirtäminen voitaisiin lopettaa. Se sekoittaa ihmisten rytmiä.

Mitä mieltä itse olet? Voit käydä kertomassa mielipiteesi Minun mielestäni -palstalla. Siellä keskustellaan aiheesta.

Pääset keskusteluun tästä linkistä (www.verneri.net/selko).