Keräilynuket eri maista
Hei
Niitä keräilynukkeja oli eri maista, esimerkiksi englannista. Ja niillä nukeilla oli jotkut nimetkin, muistatko?
Vastaus
Hei
En valitettavasti muista näitä keräilynukkeja.
Oliko sinulla tälläinen keräilynukke?
Hei
Niitä keräilynukkeja oli eri maista, esimerkiksi englannista. Ja niillä nukeilla oli jotkut nimetkin, muistatko?
Vastaus
Hei
En valitettavasti muista näitä keräilynukkeja.
Oliko sinulla tälläinen keräilynukke?