Asuntolan säännöt

Hei

Miksi jotkut ihmiset ovat niin kovia määräilemään?

Esimerkiksi minun asuntolani ohjaajat koko ajan määräilevät ja kieltävät.

Eihän ohjaajat ole mitään pomoja, vaan pomot ovat erikseen?

Vastaus

Hei

Asuntolassa on säännöt, jotta kaikilla asukkailla on asuntolassa turvallista ja hyvä olla.

Ohjaajat huolehtivat siitä, että kaikki noudattavat yhteisiä sääntöjä.

Voisit jutella asiasta ohjaajien kanssa. Voisit kertoa heille, miltä kiellot sinusta tuntuvat.

Onko jokin tietty kielto, mihin toivot muutosta? Yrittäkää keksiä asiaan ratkaisu yhdessä.

Tsemppiä!