En halua olla asuntolassa

Hei

En halua olla asuntolassa. Miksi en saa lähteä pois, vaikka hotelliin?

Vastaus

Hei

Ikävä kuulla, että et viihdy asuntolassa.

Juttele asiasta esimerkiksi läheisen ihmisen, ohjaajan tai sosiaalityöntekijäsi kanssa.

Jutelkaa esimerkiksi seuraavista asioita:

  • Miltä sinusta tuntuu?
  • Miksi et halua olla asuntolassa?
  • Missä haluaisit olla?
  • Millaisen kodin haluat?
  • Mitä haluat tehdä kotona ja kodin lähellä?
  • Kenen kanssa haluat asua?

Hotellissa asuminen on kallista. Harva ihminen pystyy asumaan hotellissa pitkään.

Tsemppiä!

Lue myös: Asuminen