Hoitajat väittää, että pelotan muita
Tykkään laulaa ja puhua kovalla äänellä, tehdä kovia ääniä ja kuuntelen musiikkia kovaa yöllä. Tönin asukkaita ja hoitajia, juoksen tahallaan heitä päin ja lyön.
Hoitajat väittää, että pelotan muita ja olen väkivaltainen. Miksi hoitajat sanovat niin? Ei se ole kilttiä.
Yöllä haluan kovaa kuunnella musiikkia omassa huoneessa ja tehdä kovia ääniä, mutta yöhoitaja estää koko ajan.
Vastaus
Hei
Ihmiset pelkäävät kovia ääniä, päälle juoksemista ja lyömistä. Lyöminen ja tahallaan päälle juokseminen ovat väkivaltaa.
Toisten pelottelu ja väkivalta on kiellettyä.
Voit kuunnella yöllä musiikkia kuulokkeilla. Silloin se ei häiritse muita.