Kiitos Suomi

Kiitos Suomi ja suomalainen teho-osasto. Aika on lähteä kotiin Tukholmaan.

Kokemus suomalainen sairaalakin ruotsalaiselle.

Itse en muista mitään epilepsiakohtauksesta. Muistan vain sen, että heräsin teho-osastolla ja kieleen laittoivat paljon tikkejä.

Olen Ruotsissa opiskellut suomea. Osaan tosi hyvin.

Ja kieli on parantunut melkein kokonaan.

Toivota minulle onnea.

Vai onko huonoa haaveet Suomesta?

Lupaan tulla takaisin ja hain kouluun Suomeen.

Vastaus

Hei

Mukava kuulla, että kieli on melkein parantunut ja olet opiskellut Suomea.

Haaveet eivät ole koskaan huono asia. Haaveilu tekee ihmiselle hyvää.

Kaikkea hyvää sinulle Ruotsiin!