Lautasen hakeminen

Täällä missä asun, niin kaikkien pitää hakea oma lautanen. Mutta miksi se viedään sellaiselle asukkaalle, joka on pyörätuolissa? Ja sellaiselle asukkaalle, joka osaa kävellä? Mutta muille ei haeta.

Miksi joku saa eri tavalla kuin muut?

Vastaus

Hei

Lautasen hakeminen voi olla joillekin asukkaille vaikeaa. Siksi he saavat siihen apua.

Ihmiset tarvitsevat toistensa apua erilaisiin asioihin.

Joku tarvitsee apua lautasen hakemiseen. Joku toinen voi hakea lautasen itse, mutta tarvitsee apua johonkin muuhun asiaan.

Kaikki tarvitsevat muiden ihmisten apua. Onneksi voimme auttaa toisiamme.