Miesasukkaat asuntolassa
Miksi asuntolassa pitää olla miesasukkaita?
En tykkää miehistä asukkaina asuntolassa.
Vastaus
Hei
Myös miehet tarvitsevat paikan, missä asua. Siksi asuntoloissa asuu myös miehiä.
Tsemppiä!
Miksi asuntolassa pitää olla miesasukkaita?
En tykkää miehistä asukkaina asuntolassa.
Vastaus
Hei
Myös miehet tarvitsevat paikan, missä asua. Siksi asuntoloissa asuu myös miehiä.
Tsemppiä!