Miksi ihmiset valehtelevat?
Miksi ihmiset valehtelevat ja sanovat asioita, mitkä eivät ole totta?
Asuntolassakin eilen yksi asukas sanoi, että murot ovat aamiaisella paremman makuisia kun puuro, vaikka se ei ole totta. Kyllä puuro on parempaa.
Sitten minulle suututtiin, kun minä aloin huutamaan, että kyllä puuro on parempaa kuin murot.
Vastaus
Hei
Ihmiset tykkäävät eri asioista. Joku tykkää muroista, joku puurosta.
Ihmisillä on myös eri mielipiteitä asioista.
Kun asukas sanoo, että hän tykkää enemmän muroista kuin puurosta, hän ei valehtele. Hän kertoo oman mielipiteensä.
Sinulla voi olla asiasta eri mielipide.