Toisten kohtaukset

Miksi hoitaja saa olla huoneessa toisen asukkaan kohtauksen aikana?

Minua vähän pelotti, kun toinen hakkasi seiniä käytävällä. Mutta sitten hoitaja sai sen huoneeseen. Mutta silti kuulin sen.

Olisin halunnut, että hoitaja auttaa minua iltatoimissa, mutta sanoi, että kohtaus pitää hoitaa ensin.

Vastaus

Hei

Hoitaja saa olla kohtauksen aikana huoneessa, koska hoitajan tehtävä on auttaa asukasta tällaisessa tilanteessa.

Ymmärrän hyvin, että kohtaus pelotti sinua. Sinun kannattaa jutella asiasta hoitajan kanssa. Voit kertoa, että sinua pelotti.

Toivottavasti hoitaja ehti auttaa sinua iltatoimissa kohtauksen jälkeen.