Ummehtunut ja hikinen haju vaatteista
Hei
Millä saisi ummehtuneen ja hikisen hajun pois vaatteista?
Vastaus
Hei
Ummehtuneen hajun voi saada pois esimerkiksi tuulettamalla vaatteita ulkona.
Voit kokeilla poistaa hajuja myös ruokasoodalla: Ripottele ruokasoodaa vaatteiden päälle ja anna vaikuttaa yön yli. Pese vaatteet seuraavana päivänä tavallisesti.
Etikka poistaa hienhajua vaatteista. Laita 10 litraan vettä 2 desilitraa etikkaa. Liota vaatetta vedessä puoli tuntia. Pese vaate sitten tavallisesti.