Epilepsia ja kiusaaminen
Minästä tuntuu, että kiusataan. Miksi?
Ei tapahtunut mitään aivoille. Kieli meni rikki.
Hylätyksi jäin, kun on paha aivovamma. Muut sanovat.
Vastaus
Hei
Jos sinua kiusataan, puhu asiasta luotettavalle ihmiselle, kuten ohjaajalle.
Kurja kuulla, että kieli meni rikki. Toivottavasti se paranee pian!
Ei sinua ole hylätty. Jos joku väittää sellaista, hän on väärässä.
Kerro tuollaisista puheista luotettavalle ihmiselle.
Paljon tsemppiä!