Haukkumista koko ajan
Hei
Etkö sinäkin saa haukkumista täältä lukijoita vai? Sitä ei saa tehdä, eihän?
Vastaus
Hei
Kyllä minä saan joskus viestejä, joissa minua haukutaan. Mutta onneksi vain harvoin.
Ketään ei tosiaan saa haukkua.
Hei
Etkö sinäkin saa haukkumista täältä lukijoita vai? Sitä ei saa tehdä, eihän?
Vastaus
Hei
Kyllä minä saan joskus viestejä, joissa minua haukutaan. Mutta onneksi vain harvoin.
Ketään ei tosiaan saa haukkua.