Huijatuksi joutuminen

Moi Kerttu

Minä jouduin huijatuksi. Tämä ahdisti minua.

Miksi jotkut huijaa Facebookissa ja käyttää toista hyväksi?

Vastaus

Moi

Onpa kurjaa, että sinua on huijattu.

Olethan kertonut asiasta luotettavalle ihmiselle, kuten ohjaajalle, tukihenkilölle tai perheenjäsenelle?

On tärkeää, ettet jää asian kanssa yksin. Puhuminen helpottaa oloa.

Netissä ja somessa huijataan monista eri syistä. Huijari voi yrittää saada itselleen esimerkiksi rahaa.

Huijaamisesta pitää aina kertoa luotettavalle ihmiselle, palvelun ylläpitäjälle tai poliisille.

Tsemppiä!

Lue myös: Turvallisesti netissä