Hyvä kaveri
Miten voin olla hyvä kaveri?
Vastaus
Hei
Aina ei ole helppoa olla hyvä kaveri.
Onneksi kaveritaitoja voi oppia.
Olemme kysyneet Vernerin lukijoilta vinkkejä, miten voi olla hyvä kaveri.
Lue vinkit täältä: Hyvä ystävä
Tsemppiä!
Miten voin olla hyvä kaveri?
Vastaus
Hei
Aina ei ole helppoa olla hyvä kaveri.
Onneksi kaveritaitoja voi oppia.
Olemme kysyneet Vernerin lukijoilta vinkkejä, miten voi olla hyvä kaveri.
Lue vinkit täältä: Hyvä ystävä
Tsemppiä!