Isänpäivä 2022
Hei
Miten meni isänpäivä? Lähetitkö tai annoitko isällesi isänpäiväkortin?
Vastaus
Hei
Kiitos kysymästä. Isänpäivä meni mukavasti.
En lähettänyt isänpäiväkorttia.
Miten isänpäivä meni sinulla?
Hei
Miten meni isänpäivä? Lähetitkö tai annoitko isällesi isänpäiväkortin?
Vastaus
Hei
Kiitos kysymästä. Isänpäivä meni mukavasti.
En lähettänyt isänpäiväkorttia.
Miten isänpäivä meni sinulla?