Juhlien pitäminen

Hei

Täytän toukokuussa 50 vuotta. Olen miettinyt, että pitäisinkö juhlat vai en.

Minkähänlaiset niiden pitäisi olla?

Pitäisi varmaan vuokrata joku tila. Ohjaajat auttaisivat kakkujen valmistuksessa.

En tiedä yhtään, mitä tekisin. Olisiko antaa vinkkejä?

Vastaus

Hei

Ei ole yhtä oikeaa tapaa järjestää juhlia. Juhlia voi olla monenlaisia.

Jokainen voi järjestää sellaiset juhlat kuin itse haluaa.

Voisitko jutella juhlista vaikka läheisen ihmisen tai ohjaajien kanssa?

Voisit pohtia esimerkiksi seuraavia asioita:

  • Keitä haluaisit kutsua juhliin?
  • Missä haluaisit järjestää juhlat? Sisällä vai ulkona?
  • Mitä haluaisit tarjota vieraille juhlissa? Esimerkiksi kakkua, kahvia ja teetä?
  • Mitä juhlien järjestäminen maksaisi?
  • Haluaisitko juhliin jotain ohjelmaa? Millaista?

Tsemppiä pohdintoihin!