Koronavirus: En jaksa enää

Milloin korona loppuu? En jaksa enää edes lukea siitä.

Miksi ne rokotteet ei auta?

Rajoitusten piti loppua, kun rokotteita tuli, mutta ei ole loppunut.

Vastaus:

Hei

Korona on tosiaan kestänyt kauan. Ymmärrän hyvin, että et jaksa sitä enää. Olemme varmasti kaikki väsyneitä tilanteeseen.

Korona on herättänyt meissä huolta ja pelkoa. Se on rajoittanut meidän kaikkien elämää.

Onneksi rokotteet auttavat! Ne suojaavat hyvin etenkin vakavalta koronataudilta.

Valitettavasti rokotteet eivät estä tautia tarttumasta.

Koronasta leviää nyt muunnos, joka tarttuu todella helposti. Siksi sairastuneita on kerralla paljon. Onneksi suurin osa sairastaa koronataudin lievänä.

Terveyden ja hyvinvoinninlaitoksen eli THL:n mukaan koronatilanne helpottaa kevääseen mennessä.

Tsemppiä! Pidetään toisistamme huolta.

Lue lisää koronasta