Nimittelyn kieltäminen
Miksi minulle sanotaan, että minä en saa kiroilla tai nimitellä toisia?
Kyllä minä saan sanoa, mitä minä itse haluan.
Vastaus
Hei
Nimittely loukkaa ja satuttaa ihmisiä. Siksi sitä ei saa tehdä.
Miksi minulle sanotaan, että minä en saa kiroilla tai nimitellä toisia?
Kyllä minä saan sanoa, mitä minä itse haluan.
Vastaus
Hei
Nimittely loukkaa ja satuttaa ihmisiä. Siksi sitä ei saa tehdä.