Tietoa seurustelusta

Hei

Mistä sinä saat selville, jos joku kauhuhahmo seurustelee? Tai kun sait senkin selville, että Taylor ja Natalie Hanson seurustelevat.

Vastaus

Hei

Etsin vastauksiini usein tietoa netistä.

Voin esimerkiksi kirjoittaa netin hakukoneeseen sanat Taylor ja Natalie Hanson. Hakukone tarjoaa minulle linkkejä nettisivuille, joissa on tietoa Taylor ja Natalie Hansonista.

Kaikki netissä kerrottu ei ole totta. Siksi valitsen tarkasti ne sivut, joiden tietoja käytän vastauksissani. Tarkistan tiedot yleensä useasta paikasta.

Iik-viikon kauhuhahmojen seurustelusta minulla ei ole tietoa. Tällaista henkilökohtaista tietoa ei yleensä löydy netistä.

Paljon julkisuudessa olevat ihmiset kertovat netissä myös henkilökohtaisia asioitaan. Linnanmäen pellet eivät kuitenkaan ole tällaisia julkisuuden henkilöitä.