Uusi harrastus

Hei

Onko sinulla mitään ehdotuksia, mitä alkaisin harrastaa? Entä muut lukijat?

Vastaus

Hei

Voisit pohtia esimerkiksi seuraavia asioita, kun valitset uutta harrastusta:

  • Millaiset asiat sinua kiinnostavat? Mistä tykkäät?
  • Tykkäätkö esimerkiksi liikunnasta?
  • Haluatko tehdä jotain luovaa, kuten maalata tai ottaa valokuvia?
  • Kenen kanssa haluat harrastaa? Haluatko harrastaa yksin vai yhdessä muiden kanssa?
  • Millaisia harrastusmahdollisuuksia kotisi lähellä on?
  • Tarvitsetko tukea harrastuksen aloittamiseen? Keneltä saat tukea?

Voit kysyä muiden vinkkejä harrastamiseen Minun mielestäni -palstalla.

Voit lähettää kysymyksen lomakkeella.

Tästä linkistä pääset Minun mielestäni -palstalle