Uusi vuosi 2023
Hei
Miten aiot viettää uutta vuotta? Entä muut lukijat?
Vastaus
Hei
Vietin uutta vuotta naapureiden kanssa. Söimme hyvää ruokaa, juttelimme ja kuuntelimme musiikkia.
Miten sinä vietit uutta vuotta?
Hei
Miten aiot viettää uutta vuotta? Entä muut lukijat?
Vastaus
Hei
Vietin uutta vuotta naapureiden kanssa. Söimme hyvää ruokaa, juttelimme ja kuuntelimme musiikkia.
Miten sinä vietit uutta vuotta?