Väsynyt etsimään tyttöystävää

En jaksa enää etsiä itselle mitään tyttöystävää, koska ei tule matcheja mistään.

Olen laittanut Facebookiin, ei sieltä löydy, eikä muutenkaan. Ja olen ollut esimerkiksi Eliittikumppanissa, mutta se maksaa.

Haluan sellaisen tytön, kuka olisi ystävä ja muutakin kuin ystävä, koska biseksuaali olisi mulle pelkkää plussaa.

Muutenkin jo väsyttää etsiä tyttöä/naista. Niin en jaksa etsiä. Olen muutenkin jo väsynyt.

Vastaus

Hei

Ikävä kuulla, ettet ole löytänyt tyttöystävää. Se voikin olla vaikeaa ja kestää kauan.

Uskon kuitenkin, että tyttöystävä vielä löytyy.

Joskus tyttöystävä voi osua kohdalla ihan yllättäen, kun sitä ei etsi.

Deittisovelluksien ja somen lisäksi tyttöystävään voi tutustua esimerkiksi

  • harrastuksissa
  • ystävien ja tuttujen kautta
  • paikoissa, joissa tykkää itse käydä.

Tyttöystävän voi löytää myös Vernerin kirjepalstalta:

Kirjeenvaihto

Jos olo on pitkään kovin väsynyt, kannattaa asiasta jutella luotettavan ihmisen kanssa. Tällainen voi olla esimerkiksi terveydenhoitaja, lääkäri tai ohjaaja.

Tsemppiä ja voimia!