Hyvää syksyä

Moi Kerttu

Hyvää syksyä ja kiitos, kun olet vastannut kysymyksiini.

Minusta on ihan hyvä olla kehitysvammainen tyttö. Tiedän, että minulla on kehitysvamma ja selkeitä rajoituksia, mutta se ei haittaa.

Vastaus

Moi

Kiitos. On kiva kuulla, että vastauksistani on ollut apua.

Mukava kuulla sekin, että kehitysvammaisuus ei haittaa sinua. Se on vain yksi ominaisuus, joka sinulla on. Sinulla on myös monia muita ominaisuuksia.

Meillä kaikilla on omat rajoituksemme. Me kaikki tarvitsemme toistemme tukea.