Viime päivien tekemiset
Hei
Mitä olet tehnyt viime päivinä oikeasti?
Vastaus
Hei
Kiitos kysymästä!
Kävin viikonloppuna kaverin kanssa kävelyllä ja laitoin hyvää ruokaa. Katsoin myös elokuvan ja siivoilin.
Mitä sinä olet tehnyt viime päivinä?
Hei
Mitä olet tehnyt viime päivinä oikeasti?
Vastaus
Hei
Kiitos kysymästä!
Kävin viikonloppuna kaverin kanssa kävelyllä ja laitoin hyvää ruokaa. Katsoin myös elokuvan ja siivoilin.
Mitä sinä olet tehnyt viime päivinä?