Saman ihmisen kysymyksiä
Miksi täällä vastataan aina vain yhden ihmisen kysymyksiin? Kaikki ovat saman ihmisen kysymyksiä.
Vastaus
Hei
Kyllä täällä vastataan kaikkien kysymyksiin.
Kaikki kysymykset eivät ole saman ihmisen kysymyksiä.
Joku voi lähettää kysymyksiä usein, joku toinen harvemmin. Molemmat sopivat hyvin.
Vastaan melkein kaikkiin kysymyksiin, jotka minulle lähetetään.
Jos kysymys on loukkaava tai vihamielinen, en vastaa kysymykseen. En myöskään vastaa aiemmin kysyttyyn kysymykseen ihan heti uudestaan.