Vastaan kysymyksiin elokuussa
Hei
Olen kesälomalla.
Voit lähettää minulle kysymyksiä myös loman aikana. Vastaan kysymyksiin seuraavan kerran elokuun alussa.
Alla on lista palveluista, joissa voit kysyä neuvoa myös loman aikana.
Hyvää kesää!
Keskusteluapua netissä
Mieli ry järjestää nuorille ja aikuisille keskusteluapua netissä.
Pääset Mieli ry:n sivuille tästä linkistä (mieli.fi)
Kirkon Palveleva puhelin
Suomen evankelis-luterilaisen kirkon Palveleva puhelin tarjoaa keskusteluapua sekä henkistä ja hengellistä tukea.
Palvelevan puhelimen numero on 0400 221 180.
Puhelin on auki joka päivä kello 18-24.
Puhelun hinta on normaali matkapuhelinmaksu.
MIELI ry:n Kriisipuhelin
Kriisipuhelimesta saat keskusteluapua huoliin ja murheisiin.
Kriisipuhelimen numero on 09 2525 0111.
Voit soittaa nimettömänä ja luottamuksellisesti.
Puhelin on auki joka päivä ympäri vuorokauden.
Puhelun hinta on normaali matkapuhelinmaksu.