Omaa ruokaa
Asuntolassa on usein kasvisruokaa, eikä niistä lähde nälkä.
Miksi hoitajat eivät tee minulle omaa ruokaa, vaikka minä käsken? Sellaista kuin vaikka pizza, hampurilaiset ja makkara tai liha perunoiden kanssa.
Miten saan hoitajat tottelemaan?
Vastaus
Hei
Kasvisruoka lisää hyvinvointia.
Pizza, hampurilaiset ja liha ovat haitallista terveydelle. Siksi niitä ei kannata syödä usein.
Hoitajat eivät voi tehdä sinulle omaa ruokaa, se ei kuulu heidän työhönsä.
Jos kasvisruuasta jää nälkä, voitko ottaa ruokaa lisää? Voitko syödä lisäksi myös leipää?
Tsemppiä!