Pyttäri
Mikä on pyttäri?
Vastaus
Hei
Pyttäri on puhekieltä. Pyttäri tarkoittaa pyttipannua.
Pyttipannu on ruoka. Siinä on yleensä pieniä paloja perunaa, sipulia, makkaraa tai lihapullia. Palat on paistettu pannulla.
Mikä on pyttäri?
Vastaus
Hei
Pyttäri on puhekieltä. Pyttäri tarkoittaa pyttipannua.
Pyttipannu on ruoka. Siinä on yleensä pieniä paloja perunaa, sipulia, makkaraa tai lihapullia. Palat on paistettu pannulla.