Ääninauhuri
Hei
Mikä on ääninauhuri, jolla voi äänittää omaa ääntään kasetille?
Vastaus
Hei
Ääninauhureita on erilaisia.
Ääninauhurilla voi äänittää ääntä kasetille tai vaikka tietokoneelle. Myös kännykällä voi äänittää ääntä.
Hei
Mikä on ääninauhuri, jolla voi äänittää omaa ääntään kasetille?
Vastaus
Hei
Ääninauhureita on erilaisia.
Ääninauhurilla voi äänittää ääntä kasetille tai vaikka tietokoneelle. Myös kännykällä voi äänittää ääntä.