Historia-osiossa on ongelma
Moikka!
Menin Vernerin sivuilla yhteiskunta-osioon ja sieltä menin lukemaan historiaan liittyviä asioita. Kohdissa Palvelujen historia: osa 1 ja Palvelujen historia: osa 2 on ongelmia. Kun niitä klikkaa hiirellä, niin nettisivulle ilmestyy teksti: Sivua ei löytynyt! Mistä se johtuu?
Vastaus
Moikka!
Kiitos tiedosta!
Historia-sivuilla oli tekninen vika. Se on nyt korjattu ja sivut toimivat.
Hyvä, että huomasit asian ja kerroit.