Iphonen hinta

Mikähän iPhone-puhelimissa oikein maksaa? Ne ovat ihan mielettömän kalliita.

Minulla itselläni on vain tällainen OnePlus Ce 3 Lite -puhelin, ihan perus älypuhelin. Kohtuuhintainen: uutena 150 euroa.

Vastaus

Hei

IPhonet ovat tosiaan kalliita puhelimia. Tähän on monta syytä.

IPhonet on esimerkiksi valmistettu kalliista aineista. Niissä on myös hyvät kamerat.

IPhoneilla on myös hyvä maine eli ihmiset haluavat iPhonen. Tämäkin nostaa niiden hintaa.

Sinun puhelimesi hinta on tosiaan kohtuullinen.