Mysteeriboxit

Hei

Mistä saa mysteeribokseja oikeesti?

Kun tietääkseni minulle sanottiin, että sellaisia ei ole olemassakaan.

Vastaus

Hei

Kyllä mysteeriboxeja on olemassa. Mysteeriboxi on laatikko, jonka sisällä on yllätys.

Mysteeriboxeja on monenlaisia. Niitä saa esimerkiksi peleistä ja niitä voi myös ostaa eri paikoista.

Mysteeriboxin voi tehdä myös itse esimerkiksi pahvilaatikosta. Mysteeriboxin voi täyttää esimerkiksi herkuilla.