Saattowäki netissä ja Tiktokissa
Moi
Eikö Saattowäki-ryhmällä ole nettisivuja? Kun netissä on kuvia vain Instragrammissa ja TikTok-tilillä?
Esiintyvätkö he vain Iik-viikossa?
Vastaus
Hei
Saattowäki-ryhmällä ei ole nettisivuja.
Mutta heillä on Instatilin lisäksi tosiaan myös Tiktok-tili.
Tiktok-tilin nimi on saattowaki. Se löytyy myös, jos kirjoitat Tiktokin hakukenttään Saattowäki.
Tilillä on paljon kuvia ja videoita pelleistä.
Saattowäki esiintyy muuallakin luin Linnanmäen Iik-viikossa.