Shrek-elokuvan pituus
Hei
Tuleeko siitä uudesta Shrek-elokuvasta oikeasti kaksi kertaa pidempi elokuva kuin nämä edelliset Shrek-elokuvat?
Vastaus
Hei
En valitettavasti osaa vastata.
Etsin netistä tietoa uudesta Shrek-elokuvasta. Mutta en löytänyt tietoa sen pituudesta.
En löytänyt tarkkaa tietoa myöskään siitä, milloin Shrek 5 julkaistaan. Netissä sanottiin, että elokuva julkaistaan ehkä tämän vuoden lopussa.
Elokuvan julkaisu on viivästynyt paljon koronan takia.
Toivottavasti Shrek 5 julkaistaan pian. Sinä taidat odottaa sitä kovasti.