TikTokin merkkirajat
Hei
Mikä on merkkiraja TikTokissa? Kun minulla olisi ollut paljon asiaa itsestäni.
Vastaus
TikTokissa videon kuvaustekstin merkkiraja on 2 200 merkkiä. Kommenttien merkkiraja on 150 merkkiä.
Hei
Mikä on merkkiraja TikTokissa? Kun minulla olisi ollut paljon asiaa itsestäni.
Vastaus
TikTokissa videon kuvaustekstin merkkiraja on 2 200 merkkiä. Kommenttien merkkiraja on 150 merkkiä.