Uusin Shrek
Hei
Missäköhän se uusi Shrek-elokuva oikein viipyy?
Vastaus
Hei
Uutta Shrek-elokuvaa on odotettu jo vuosia.
En valitettavasti tiedä, miksi sen julkaiseminen kestää niin kauan.
Toivottavasti Shrek 5 julkaistaan pian!
Hei
Missäköhän se uusi Shrek-elokuva oikein viipyy?
Vastaus
Hei
Uutta Shrek-elokuvaa on odotettu jo vuosia.
En valitettavasti tiedä, miksi sen julkaiseminen kestää niin kauan.
Toivottavasti Shrek 5 julkaistaan pian!