Epilepsia ja Tukholma
Minun äiti ei osaa suomea. Minun pitää lähteä kotiin Tukholmaan. Siellä katsotaan tarkemmin minun päätä.
Minulla on eri henkilötunnus kuin teillä suomalaisilla, koska olen ruotsalainen. Haittaako se?
Tukholma on kaunis kaupunki, oletko käynyt?
Toivota onnea minulle.
Vastaus
Hei
Hyvä, että pääset Tukholmaan tutkimuksiin.
Ei haittaa, että sinulla on erilainen henkilötunnus.
Olen käynyt Tukholmassa. Se on tosi kaunis kaupunkia.
Toivotan sinulle paljon onnea ja tsemppiä Tukholmaan!
Kaikki menee varmasti hyvin.