Epilepsiakohtaus ja säikähtäminen

Heissan

Suomessa on kiva olla. Äiti sanoi, että oli paha kohtaus, kun kieli meni rikki ja avustajan käsi.

Minun mielestäni ei ollut paha kohtaus. Kieli toipuu ja voin jo syödä haaleaa ruokaa.

Lääkkeen olen ottanut, mutta tätä ei kukaan voinut aavistaa.

Mitä voin tehdä enää, että kukaan ei säikähdä?

Vastaus

Heissan

Mukava kuulla, että Suomessa on kiva olla!

Sekin on hyvä kuulla, että kieli toipuu.

Hyvä, että otat lääkkeet epilepsiaan.

Sinun ei tarvitse huolehtia siitä, että muut säikähtävät epilepsiakohtausta. Se ei ole sinun vastuullasi.

Tsemppiä!