Finni kaulassa
Hei Kerttu! Minulla on kaulassa punainen näppy. Voisiko se olla finni?
Vastaus
Hei
Kyllä kaulassa oleva punainen näppy voi olla finni.
En valitettavasti osaa sanoa, onko näppy sinun kaulassasi finni.
Hei Kerttu! Minulla on kaulassa punainen näppy. Voisiko se olla finni?
Vastaus
Hei
Kyllä kaulassa oleva punainen näppy voi olla finni.
En valitettavasti osaa sanoa, onko näppy sinun kaulassasi finni.