Matkustaminen kielletty koronan takia
Hei
Eikö se ole niin, että ulkomaille ei saa matkustaa, koska on korona? Mutta silti ihmiset matkustelevat ja niin edelleen koko ajan?
Vastaus
Hei
Koronatilanne on helpottanut ja ulkomaille saa taas matkustaa.
Yhä kannattaa huolehtia siitä, ettei tartuta tauteja muihin.
Sairaana pitää pysyä kotona. Ja kädet kannattaa pestä hyvin.
Tietyissä tilanteissa kannattaa käyttää myös maskia.
Käytä maskia julkisissa tiloissa ja liikennevälineissä esimerkiksi seuraavissa tilanteissa:
- Sinulla on flunssan oireita.
- Epäilet että sinulla on koronavirus.
- Tiedät, että olet altistunut koronavirukselle.