Avotyötoimintasopimus
Avotyötoimintasopimus on ollut voimassa toistaiseksi. Uudessa sopimuksessa se on luokiteltu määräajaksi, enkä ymmärrä miksi.
Olen tehnyt töitä vuodesta 2021 toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Nykyisellään se on määräaikainen vuoden 2025 loppuun.
Miksi?
Vastaus
Hei
En valitettavasti osaa vastata, miksi sopimus on tehty määräaikaiseksi.
Voisit kysyä asiaa henkilöltä, joka on tehnyt sopimuksen.
Voit kysyä asiaa myös Tukiliiton lakineuvonnasta.
Lakineuvonta antaa tietoa, tukea ja ohjausta kehitysvammaisten ihmisten oikeuksiin ja palveluihin liittyvissä asioissa. Voit ottaa lakineuvontaan yhteyttä puhelimella tai sähköpostilla.
Tukiliiton lakineuvonnan numero on 040 177 3 771. Neuvonta on auki maanantaisin kello 10-14 ja tiistaista torstaihin kello 12-15.
Lakineuvonnan sähköpostiosoite on lakineuvonta(at)tukiliitto.fi.