Fööni-yritys
Justiin katsoin Googlesta, että fööni ei ole hiustenkuivain.
Vastaus
Hei
Fööni tarkoittaa hiustenkuivainta. Lisäksi on olemassa yritys, jonka nimi on Fööni. Tämä yritys myy ihmisille mahdollisuutta lentää lentotunnelissa.
Justiin katsoin Googlesta, että fööni ei ole hiustenkuivain.
Vastaus
Hei
Fööni tarkoittaa hiustenkuivainta. Lisäksi on olemassa yritys, jonka nimi on Fööni. Tämä yritys myy ihmisille mahdollisuutta lentää lentotunnelissa.