Iik-viikon pellet ja puhuminen
Hei
Osaako Iik-viikon pellet oikeasti puhua?
Esimerkiksi Pelle Hermanni puhuu, eikä se ääntele.
Vastaus
Hei
Iik-viikon pellejä esittävät ihmiset osaavat puhua. Pellet ovat roolihahmoja, joita he esittävät.
Hei
Osaako Iik-viikon pellet oikeasti puhua?
Esimerkiksi Pelle Hermanni puhuu, eikä se ääntele.
Vastaus
Hei
Iik-viikon pellejä esittävät ihmiset osaavat puhua. Pellet ovat roolihahmoja, joita he esittävät.