Iik!Week 2025
Hei
Milloin Iik!Week on tänä vuonna? Ja tuleeko sinne söpöjä pellejä?
Vastaus
Hei
Linnanmäen sivuilla ei ole vielä tietoa, milloin Iik-viikko on tänä vuonna.
Kyllä Iik-viikolle tulee varmaankin taas pellejä.
Hei
Milloin Iik!Week on tänä vuonna? Ja tuleeko sinne söpöjä pellejä?
Vastaus
Hei
Linnanmäen sivuilla ei ole vielä tietoa, milloin Iik-viikko on tänä vuonna.
Kyllä Iik-viikolle tulee varmaankin taas pellejä.