Kesä- ja syystyöt Linnanmäellä
Hei
Tiedätkö milloin alkaa kesä- ja syystyöt Linnanmäellä?
Vastaus
Linnanmäen työsuhteet ovat eri pituisia. Ne voivat alkaa eri aikoina keväästä syksyyn.
Kesätyöntekijän työsuhde kestää yleensä 2-6 kuukautta.
Hei
Tiedätkö milloin alkaa kesä- ja syystyöt Linnanmäellä?
Vastaus
Linnanmäen työsuhteet ovat eri pituisia. Ne voivat alkaa eri aikoina keväästä syksyyn.
Kesätyöntekijän työsuhde kestää yleensä 2-6 kuukautta.