Linnanmäen avaaminen
Miksi kukaan ei usko, että Linnanmäki avataan huhtikuussa eli huhtikuun 26. päivä?
Vastaus
Hei
En valitettavasti osaa sanoa, miksi kukaan ei usko.
Minä kyllä uskon.
Linnanmäki avataan 26. huhtikuuta.
Miksi kukaan ei usko, että Linnanmäki avataan huhtikuussa eli huhtikuun 26. päivä?
Vastaus
Hei
En valitettavasti osaa sanoa, miksi kukaan ei usko.
Minä kyllä uskon.
Linnanmäki avataan 26. huhtikuuta.